23. listopadu 2005 - Chcete radu jak zničit warana? Jeďte na letních gumách, vyvolejte smyk a napalte to do stromu. Během chvíle bude z hezkýho warana totální vrak. Fotky sou v galerii. Jenom upřesním, nejedná se o mého warana.
2. listopadu 2005 - Nastal čas nasadit zimní gumy. Tak sem je tam fouknul (samozřejmě všechny 4 - bezpečnost je na 1. místě). Dál jsem zkontroloval provozní kapaliny, vyčistil karburátor, připravil smetáček a pro jistotu do kufru přihodil sněhové řetězy. Ještě dobiju akumulátor a bude to všechno.
17. srpna 2005 - Tak dnes, když už se udělalo konečně po dlouhé době teplo a hlavně nepršelo, sem se vrhnul na lepení warana. Od Pavla sem měl kus ípy, od Jirky "opičáka" sem měl pučenou lampu. Warana sem lepil asi 2 hodiny, další hodinu sem ho natíral. Pak uklidit binec, nastrkat všechno zpátky a půl dne bylo pryč. Musím se ale pochválit, sem spokojenej a waran hned zas vypadá líp. Malá rekapitulace cen: výfuk: 1000,- Kč, barva + štětka - 282,- Kč, ípa a zapůjčení lampy - zdarma, asi půl litru benzinu do lampy - 8,- Kč, pocit z výsledku - k nezaplacení!
15. srpna 2005 - Waran už startuje, ale byl sem tentokrát nucen koupit nový přední díl výfuku. Přesto že sem na něj dostal slevu, stejně ze mě vylít "litr". Za 6,5 roku co warana mám, sem ho ještě nekupoval. To ovšem neznamená, že tam tak dlouho vydržel. Asi 2x nebo 3x sem nějakej ten vejfuck dostal, nechal sem ho lehce povařit a hlavně přivařit nový šrouby. Jenže zásoby starejch došly..... A vůbec, už mě nebavilo to furt měnit a shánět někoho kdo mi to povaří. Teď mám novej a ten už tam zůstane až do šrotu. Takže výfuk už tam je, jenom ještě musím nechat upravit držák, páč ten původní vejfuck byl malilinko inej. Když už sem se v tom hrabal, tak sem ještě vyměnil olej v převodovce.Ještě se chystám warana "polepit a vomazat", tzn. zalepit díry a vzít ho antirezinem.
19. července 2005 - Včera sem si zajel zkontrolovat čepy na nápravě. No nakonec to bouchání měly na starosti povolený poloosy. Tak sem je dotáhnul a zdá se že je to OK. Pak sem se ještě podíval na spojku, chtěl sem ji trochu poladit. U ní sem zjistil, že se třepí lanko. Tak sem si řek, že si zajedu domů na oběd a že ho pak vyměním. No dopadlo to tak, že domů sem jel na kole. Spojkový lanko mi ruplo ještě v garáži. Po obědě sem ho koupil a vyměnil. Svině stála 175,- Kč. Za chvíli vezu warana do servisu, ta kurva německá nechce za tepla startovat.
18. června 2005 - V 5 hodin sem se s kamarádem Pecou vrhl na opravu warana. Nejprve bylo třeba vyndat zbytky, pak připravit novou poloosu a pak ji tam nacpat. Vše se podařilo zvládnout bez větších problémů a za 3 hodiny bylo hotovo i s úklidem. Celá oprava mě tak vyšla na 200Kč (tolik stála poloosa, pytlík s vazelínou a sponku na kloub sem dostal zadarmo). Takže můžu zase lítat a lámat.
14. června 2005 - Si tak včera jedu po městě k zákazníkoj, zařadím za křižovatkou dvojku, šlápnu na plyn, ozve se rána a nic. Waran netáhne. Nejdřív sem si myslel že blbne volnoběžka nebo že se vysypala převodovka (o ní se mi totiž tuhle zdálo). Nakonec se ukázalo že to je poloosa. Na podzim to byla pravá, teď je to levá. Brácha mě "kaší se švihadlama" odtáhl do garáže a já začal shánět jinou poloosu. Tu sem nakonec sehnal zase za lidových 200 Kč. Teď už jenom čekám až bude mít opravář čas mi ji vyměnit. Do tý doby musím holt jezdit na kole. No aspoň ušetřím. Fotka zlomený poloosy je v galerii.
30. května 2005 - Dnes sem byl na STK s dědovou "štěknou", podrobnosti o tomto voze které je dle dědy "v naprostém pořádku" zde.
20. května 2005 - Asi sem spravil warana. Koupil sem nový svíčky a filtr a už to startuje tak jak má. Nechápu to, starý svíce s filtrem měli najeto jenom 3 tis. km. No hlavně že už je to OK.
3.4.2005 - Sání odstraněno, páč to žralo jak tank. Dalším důvodem ovšem bylo to, že to nebylo s karburátorem doladěný. No a tím posledním je to, že waran když je teplej, tak se mu nechce startovat. S tím se teď trápím už 3. den a furt nevím čím to může být. Třeba mi tím chce něco naznačit, třeba ať už ho prodám, nebo ať furt jezdím a radši nezastavuju. Kdo ví.......
19.3. 2005 - Už sem to nemohl vydržet a dal sem na warana letní gumy MICHELIN 175/70. Při té příležitosti jsem upravil sání vzduchu.
1.3. 2005 - Dnes jsem na svém waranu provedl CHIPTUNING. Dlouho jsem nevěděl jaký typ zvolit, měl jsem na výběr 3 druhy. Nakonec zvítězil CHIP s označením i486DX-33, který přidá na výkonu neuvěřitelných 33%! Foto CHIPU v galerii.